Жаңалықтар

Мемлекеттік-жекешілік әріптестік жобасы бойынша

жекеше әріптесті айқындау жөніндегі конкурс өткізу туралы хабарлама

 Шығыс Қазақстан облысының әкімдігі Шығыс Қазақстан облысының жолаушы көлігі және автомобиль жолдары басқармасының атынан мемлекеттік-жекешілік әріптестік жобасы бойынша (бұдан әрі — МЖӘ) жекеше әріптесті іріктеуге конкурс жариялайды: «Өскемен қаласында қоғамдық көлікте қалалық жолаушы көлігін диспетчерлеудің ақпараттық жүйесін құрумен, автоматтандырылған бақылау жүйесін және жол жүру төлемін енгізу және сүйемелдеу» және әлеуетті жеке әріптестерді конкурсқа қатысуға шақырады.

Жоба жабдықтарды және тасымалдау карталарын жеткізуді, сондай-ақ қалалық жолаушы тасымалын диспетчерлеудің ақпараттық жүйесін құру арқылы автоматтандырылған басқару жүйесі мен жол жүру төлемі үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді орнатуды қамтиды.

Іске асыру кезеңі: МЖӘ нысанын құру мерзімі 9 ай.

Мемлекеттік қолдау шарасы: инвестициялық шығындардың 30% мөлшерінде бірлескен қаржыландыру.

«Мемлекеттік-жеке меншік әріптестік туралы» ҚР Заңының 32-бабына сәйкес біліктілік талаптарына және жеке әріптесті таңдау бойынша конкурстық құжаттымаға сәйкес келетін барлық әлеуетті жеке әріптестер қатысады.

Конкурсқа қатысуға қажетті құжаттар тізімі конкурстық құжаттамада көрсетілген.

Конкурстық құжаттаманың көшірмесі ШҚО, Өскемен қаласы, Қазақстан, 59/1 көшесі, 507 кеңседе сағат 9-00-ден 13-00-ге дейін және 14-30-дан 18-30-ға дейін ұсынылады.

Конкурстық құжаттама пакеті ақысыз беріледі.

Конкурсқа қатысуға арналған конкурстық өтінімдерді, сондай-ақ конвертке салынған біліктілік іріктеу құжаттарын әлеуетті қатысушылар «Шығыс Қазақстан облысының жолаушы көлігі және автомобиль жолдары басқармасы» мемлекеттік мекемесінде мына мекенжай бойынша жібереді: Шығыс Қазақстан, Өскемен қаласы, Қазақстан көшесі, 59/1, 507 кеңсе.

Конкурсқа қатысуға өтінімдерді тапсырудың соңғы мерзімі — 2019 жылғы 15 сәуір сағат 13-00 дейін.

Конкурстық өтінімдер салынған конверттер жоғарыда көрсетілген мекенжай бойынша 2019 жылғы 15 сәуірде сағат 15.00-де ашылады.

Қосымша ақпарат пен анықтаманы 8 (7232) 701-698 телефоны бойынша, transportvko@mail.ru, сондай-ақ «Облыстық мемлекеттік-жеке меншік әріптестік орталығы» АҚ-ға 8 (7232) 26-23-96 телефоны бойынша ppp.vko@gmail.com, хабарласу арқылы алуға болады.

Шығыс Қазақстан облысы (бұдан әрі — ШҚО) облыстық және аудандық маңызы бар автомобиль жолдарын орташа жөндеу бойынша жұмыстарды жүзеге асыру үшін өнім берушіні анықтау мақсатында 2019 жылғы 6-7 наурызда ШҚО жолаушы көлігі және автомобиль жолдары басқармасы Қазақстан Республикасы мемлекеттік сатып алу веб-порталында хабарламалар жариялады. Нақтырақ http://www.goszakup.gov.kz сайтынан ақпарат ала аласыздар.

Конкурстық комиссияның 2019 жылғы 29 қаңтардағы хаттамалық шешіміне сәйкес, «Өскемен қаласында қаладағы жолаушылар тасымалын диспетчерлеудің ақпараттық жүйесін құру арқылы қоғамдық көлікке бақылау және төлеудің автоматтандырылған жүйесін енгізу және қолдау» жобасы бойынша конкурстық өтінімдер салынған конверттерді ашу тәртібі тоқтатылды.

2019 жылғы 29 желтоқсанда келіп түскен әлеуетті жеке серіктестің өтінішіне сәйкес (29.01.2019 ж., Басқарманың кіріс № 562, 563 ), конкурстық құжаттамаға тиісті өзгертулер енгізу және қайта конкурстық рәсімдерді өткізу туралы шешім қабылданды.

Информация для участников конкурса.

По проекту государственно-частного партнерства «Внедрение и сопровождение автоматизированной системы контроля и оплаты проезда на общественном транспорте в городе Усть-Каменогорск, с созданием информационной системы диспетчеризации городского пассажирского транспорта» обеспечение заявки по конкурсу направлять по реквизитам:

Заказчик: Государственное учреждение «Управление пассажирского транспорта и автомобильных дорог Восточно-Казахстанской области» Восточно-Казахстанская область, Усть-Каменогорск Г.А., г.Усть-Каменогорск, Казахстан, 59/1 БИН 050340003330 БИК KKMFKZ2A ИИК KZ090705022681501001, КБЕ 12 РГУ «КОМИТЕТ КАЗНАЧЕЙСТВА МИНИСТЕРСТВА ФИНАНСОВ РК» Тел.: 8/7232/701-698 Адрес:Казахстан 59/1 5 этаж, 511 кабинет

Шығыс Қазақстан облысы (бұдан әрі — ШҚО) облыстық маңызы бар автомобиль жолдарын күтіп-ұстау бойынша жұмыстарды жүзеге асыру үшін өнім берушіні анықтау мақсатында 2019 жылғы 21 қаңтарда ШҚО жолаушы көлігі және автомобиль жолдары басқармасы Қазақстан Республикасы мемлекеттік сатып алу веб-порталында хабарлама жариялады. Нақтырақ http://www.goszakup.gov.kz сайтынан ақпарат ала аласыздар.

«Өскемен қаласында қоғамдық көлікте қалалық жолаушы көлігін диспетчерлеудің ақпараттық жүйесін құрумен, автоматтандырылған бақылау жүйесін және жол жүру төлемін енгізу және сүйемелдеу» мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасы бойынша жеке әріптесті айқындауда конкурстық құжаттама ережелерін түсіндіруде әлеуетті жекеше әріптестермен кездесу қорытындысы бойынша 2019 жылғы 14 қаңтардағы хаттамаға қосымша келесіні хабарлаймыз.

Автобус және трамвай үшін қажетті контролер терминалдар саны мөлшермен 60 бірліктен кем емес болуы керек.

Сонымен бірге, осы жабдықты жеткізу мемлекеттік-жекешелік әріптестік туралы шартты талқылау сатысында түпкілікті мөлшерді анықтауды ескере отырып, жобаның бекітілген сомасы шеңберінде жоспарланады. Жабдықтың техникалық сипаттамалары Конкурстық құжаттаманың 6-қосымшасында қарастырылған функцияларға сәйкес конкурстық өтінім аясында әлеуетті өнім берушімен дербес белгіленед

«Өскемен қаласында қалалық жолаушы көлігін диспетчерлеудің ақпараттық жүйесін құру арқылы қоғамдық көлікте бақылау және төлеудің автоматтандырылған жүйесін енгізу және сүйемелдеу» мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасы бойынша жеке әріптесті анықтауда конкурстық құжаттама ережелерін түсіндіру.

 

«Өскемен қаласында қалалық жолаушы көлігін диспетчерлеудің ақпараттық жүйесін құру арқылы қоғамдық көлікте бақылау және төлеудің автоматтандырылған жүйесін енгізу және сүйемелдеу» мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасы бойынша жеке әріптесті таңдауда конкурстық құжаттама ережелерін әлеуетті жеке әріптеске түсіндіру.

Кездесу барысында әлеуетті концессионерлердің өкілдері тарапынан қойылған сұрақтарға келесідей жауаптар берілді:

Сұрақтар:

  1. Конкурстық құжаттаманың № 6 қосымшасы 1-бөлігінің 2-тармағында көрсетілген «Әлеуетті жеке әріптеске қойылатын талаптарды» түсіндіру-кемінде 1000 бірлік көліктік құралды құрайтын қоғамдық жолаушылар тасымалы жүйелеріне электронды төлем және диспетчерлік бақылауды автоматтандыру жүйесін құру бойынша жобаларға қатысты тәжірибесінің болуы;

 Жауап: Басқарма жобаның әлеуметтік маңыздылығын ескере отырып, ұқсас жобаларды іске асыруда жеткілікті тәжірибесі бар әлеуетті әріптесті тарту мақсатында осы шартты қарастырады. Сонымен қатар, конкурсқа әлеуетті әріптестерді қабылдау Конкурстық құжаттаманың 3-қосымшасында көрсетілген біліктілік талаптарына сәйкестігін растаған кезінде жүзеге асырылады.

Конкурстық өтінімнің және бағалаудың ең үздік параметрлерін таңдау тәртібі Конкурстық құжаттаманың 5-қосымшасында көрсетілген.   

  1. Конкурстық құжаттаманың 8-бөлімі 41-тармағын түсіндіру;

Жауап: Енгізілетін бақылау және жол жүру ақысын төлеу және қалалық жолаушылар тасымалын диспетчерлеу  жүйесі онлайн-режимде жұмыс істеуді қарастырады. Бұл тармақ кейінірек жүйеге ақпарат беру арқылы уақытша желі жоқ болғанда валидаторлар жұмысының (төлемдер қабылдауды жүзеге асыру) мүмкіндігін көрсетеді.

Конкурстық құжаттаманың 35-тармағына сәйкес ағымдағы жылдың                    14 қаңтарында сағат 11.00-де конкурстық құжаттама ережелерін түсіндіру мақсатында кездесу өткізіледі.

  1. Шарт жобасында Жүйені тапсыру сатысында өнеркәсіптік пайдалану, кепілдікті және кепілдемеден кейінгі сүйемелдеуді енгізу сатысында әзірлеу және енгізу жобасын іске асыру жүйесіне Техникалық тапсырманы әзірлеу және бекіту процесіне Шарттың әр түрлі субъектілерінде өзара іс-қимыл регламенттері жоқ. Осы регламенттерді кім әзірлейді және олардың орындалуын кім бақылайды?

Жауап: Жеңімпазбен шарт талаптарын талқылау сатысында Шарт жобасына өзгерістер енгізілуі мүмкін.

  1. Шарт жобасында: құрал-жабдықтарды тапсыру, айрықша емес құқықтарды пайдалану (лицензияларды, үшінші тарап өндірушілердің лицензияларын қоса алғанда), жөндеу, қызмет көрсетуді белсендендіру бойынша әр түрлі жұмыс түрлерін тапсыру және т.б. қабылдау механизмі жоқ. Мысалы, құқықтарды беру қандай мерзімде және қандай кезеңде, берілген құқықтардың қай аумақта жүзеге асырылғаны түсініксіз? Бірегей емес құқықтарды және зияткерлік меншікті беру қолайлы ма? Қалай және қайда жазылады?

Жауап: 3-тармақтың жауаптарына ұқсас.

  1. Барлық мемлекеттік серіктестер мен жеке серіктестікті қамтитын жобаны жүзеге асыру үшін бірлескен кәсіпорын құрылатынына қатысты дұрыс түсінік пе? Ол кәсіпорынды кім басқарады және мұндай кәсіпорын құрудың мақсаттары мен шарттары қандай?

Жауап: Бірлескен кәсіпорын құрылмайды. МЖӘ шартында 4 тарап: Мемлекеттік әріптес 1. «ШҚО жолаушы көлігі және автомобиль жолдары басқармасы» ММ, мемлекеттік әріптес 2. «Өскемен қаласының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі», 3. «Өскемен қаласы жолаушылар тасымалының басқару орталығы» және жеке әріптес.

  1. Ұсынылған өзара іс-қимыл сызбасына сәйкес, мемлекеттік серіктестіктен 4 жыл ішінде ӨИШ кім өтейді, яғни қай мемлекеттік әріптестіктің жеке әріптеске қаржы түсетін болады?

Жауап: ШҚО жолаушы көлігі және автомобиль жолдары басқармасы

  1. Жүйені өнеркәсіптік пайдалануға беру кезінде, кім пайдаланушы ұйым болып табылады?

Жауап: Құзыреттілігі бойынша барлық мемлекеттік серіктестіктер

  1. Жоғарыда айтылғандарды негізге ала отырып, қазіргі уақытта коммерциялық ұсынысты тапсыру сатысында шарт жобасына өзгерістер, түзетулер мен қосымша ұсыныстар енгізуге бола ма?

Жауап: Конкурстың қорытындысын шығарғаннан кейін келісім жобасын өзгертуге болады.       

  1. Бейнебақылау, жолаушыларды ақпараттандыру, жолаушылар ағынын есепке алу, автокөлік туралы және жеткілікті жалпыланған түрде қойылған қоғамдық көлік аялдамаларындағы ақпараттық тақтайшалар жүйелерге арналған функционалдық талаптар. Жоғарыда келтірілген жүйелердің ерекшеліктері мен функционалдық мүмкіндіктердің кең ауқымына байланысты осы жүйелерге қойылатын техникалық талаптарды егжей-тегжейлі түсіндіріп беруіңізді сұраймыз.

Жауап: Қоғамдық көлік аялдамаларында техникалық талаптар жолаушылар ағынын есептеу датчиктерін және ақпараттық тақталарды орнату қажеттілігін қамтымайтынын атап өту керек.

Бейнебақылау жүйесіндегі ақпаратты сақтау мерзімі — 1 ай. Құрал-жабдықтардың деректерді бере алу мүмкіндігі болуы керек. Бағытты таңдау мүмкіндігімен информатор қызметі бар ақпарат тақтасы.  

  1. ӨИШ төлемдері қалай жүзеге асырылады?

Жауап: МЖӘ шартында қарастырылған мерзім ішінде төлем кестесін түзету мүмкіндігімен жеке әріптеспен келісімге сай шартта төлемдер жыл сайын көзделген.

  1. «3.2.2.3-тармақ. тоқтау пунктіне кіреберіске дейін 100 метр қашықтықта көлік құралында жол жүру ақысын төлеу жүйесін тыйым салу мүмкіндігі» нені жобалайды? Көлік құралының тарифтері автоматты түрде және /немесе қолмен қандай режимде жабылуы керек? Тарифтерді жинау жүйесін қашықтан блоктаған жағдайда, көлік құралын блоктау үшін қандай параметрлер бойынша анықталуы керек? Блоктауды талап ететін көліктік құралға дейін ара қашықтық қалай анықталады? Блоктауды орындау кезінде қандай да бір шектеулер белгіленуі керек пе?, мысалы: аялдама дейінгі ара қашықтық 10 метрден кем емес.

Жауап: Жол жүру ақысын бақылауды жүзеге асыру үшін жол жүру ақысын төлеу жүйесін блоктау. Контролердың сұрауымен көліктік құралды бортында қолмен блоктау мүмкіндігі қарастырылады.

  1. «3.2.2.3-тармағына сәйкес контактісіз смарт-карталарға негізделген басқа да жол жүру ақысын төлеу жүйелерімен интеграциялау (EMV банкілік контактісіз карталарды алу мүмкіндігі)». Жобада контактілерсіз банк картасымен төлеу мүмкіндігі қарастырылуы керек. Банктік карточкалар бойынша саяхатты автокөлік корпусында орнатылған валидаторлар бойынша жасау керек немесе бізде драйвер бар жабдықтарға байланыссыз банк карталарын алу жеткілікті ме? Өтініш беруші жабдықтың осы талапқа сай техникалық және функционалды сәйкестігін қалай растауы керек?

Жауап: Әрбір валидатор контактісіз несие карточкасы бойынша төлемді қабылдай алуы тиіс. Жеке әріптеске осы шартты орындау мүмкіндігін растау тиісті куәліктерді ұсынумен қамтамасыз етіледі.

  1. «1) тармақша, 6) тармақша ішінара қорғау дәрежесіне ие: кемінде 65 IP. «Бұл талаптар сауда нүктелерін, термиялық принтерлерді жабдықтауға қолданыла ма?

Жауап: Жоқ, көлік құралында орнатылатын және байланыссыз көлік картасымен жол жүру ақысын төлеу жүйесіне қатысатын жабдық қолданылады.

  1. 2-бөлімнің 2.1- тармағында диспетчерлік бақылауға қойылатын талаптар осы жүйенің құрамына келесі элементтер енгізіледі: бақылау қызметінің жабдықтары, сату пункттерінің жабдықтары, эмиссия орталығының жабдықтары, бірақ осы элементтерге арналған функционалдық және техникалық талаптар 3-бөлімде ұсынылған. Жол жүру ақысын төлеудің автоматтандырылған жүйесіне талаптар (АСОП). Бұл элементтер қандай жүйеге тиесілі?

         Жауап: Бұл кешенді жүйені орнатуды білдіреді.

  1. 2-бөлімнің 2.6-тармағында Диспетчерлiк басқаруға қойылатын талаптар, диспетчерлiк орталық үшiн мынадай мiндеттер белгiленедi: икемді тарифтiк саясатты қамтамасыз ету, билет сату өнiмдерiн сату. Жобаны іске асыру екі жүйені — автоматтандыруды: жолаушылардың диспетчерлік басқару жүйесін және электрондық төлем жүйелерін енгізуді көздейтінін ескере отырып, бұл талаптар жол жүру ақысын төлеу жүйесінің міндеттеріне көп жағдайда сәйкес келеді. Бұл талапқа түсініктеме беріңіз.

Жауап: жауап 14-тармақта ұсынылған.      

  1. «3-бөлімнің 3.1-тармағына сәйкес «шағын автобус» типті көлік құралдары үшін жабдықтар тізбесінде автоматтандырылған жол жүру ақысын төлеу жүйесіне (AСOP) қойылатын талаптар келесідей жабдықтардың бар болуына талаптар келтірілген: GPS / GLONASS трекері, контроллердің қол терминалы, Android OS-мен кез-келген жеке мобильді драйверлер, бірақ осы элементтер үшін конкурстық құжаттамада техникалық және функционалдық талаптар жоқ. Жоғарыда көрсетілген элементтерге арналған көлік түріндегі функционалды талаптарды нақтылау және түсіндіруді сұраймыз.

Жауап: Чек принтерінің функциясы мен қолмен жұмыс істейтін терминалды орнатуды тұспалдайды. Шағын автобустың бортына бағыттағы (GPS/ ГЛОНАСС трекерлері) автокөліктің орналасқан жерінен тұрақты деректерді беру жүйесінің стационарлық құрылғыларын орнату міндетті.

  1. Жабдықтың өлшемі туралы 3.4.1-тармағының талаптарына қатысты сұрақ?

Жауап: Оңтайлы талаптар көрсетілген, жабдықты жақсарту бойынша ұсыныстар болуы мүмкін.

  1. Жүйелерге арналған техникалық талаптар қандай?

Жауап: Конкурсқа әлеуетті әріптестерді қабылдау Конкурстық құжаттаманың 3-қосымшасында көрсетілген біліктілік талаптарына сәйкестігін растау кезінде жүзеге асырылады.

Тендерлік өтінімдер мен бағалаудың ең үздік параметрлері бойынша іріктеу рәсімі Жүйелік талаптарды қоса алғанда, Тендерлік нұсқаулықтың 5-қосымшасында көрсетілген.

  1. Консорциум конкурсына қатысу туралы сұрақ?

Жауап: Консорциум қатысушыларынан сенімхаттар ұсынылған жағдайда конкурсқа қатысу мүмкін болады.

  1. Төлем кепілдігі туралы сұрақ?

Жауап: Банктік кепілдік беру мүмкіндігі бар. Егер әлеуетті жеке әріптес бәсекелестікті ұтып алмаса, бастапқы банк кепілдігі қайтарылады.

  1. Смарт-карта ресурсын сату және толықтыру пункттерінде осы жабдық өздігінен қызмет көрсететін құрылғы болып табыла ма?

Жауап: Иә.

  1. Контроллерлер үшін жабдық терминалдарының саны?

Жауап: Жауап қосымша беріледі.

  1. Егер әлеуетті өнім беруші жеңімпаз деп танылса, конкурстық өтінімде көрсетілген сомадан жобаның құнын ұлғайтуға бола ма?

Жауап: Тендерге қатысуға өтінім сатысында жарияланған жобаның құны ұлғайтылмайды және конкурстық құжаттамада көрсетілген шығындардан артуы тиіс.

«Өскемен қаласында қоғамдық көлікте қалалық жолаушы көлігін диспетчерлеудің ақпараттық жүйесін құрумен, автоматтандырылған бақылау жүйесін және жол жүру төлемін енгізу және сүйемелдеу» мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасының конкурстық құжаттама бойынша түсіндірме.

Автоматтандырылған электрондық төлем және диспетчерлік бақылау жүйелерін құру бойынша жобаларды 1000-нан кем емес көлік құралдары бар қоғамдық жолаушылар тасымалы жүйелеріне іске асыру тәжірибесіне қатысты;

Басқарма жобаның әлеуметтік маңыздылығын ескере отырып, ұқсас жобалардың іске асырылуының жеткілікті тәжірибесі бар әлеуетті әріптесті тарту мақсатында аталған шартты қарастырады. Сонымен қатар, әлеуетті әріптесті конкурсқа қарастыру Конкурстық құжаттаманың 3-қосымшасында көрсетілген біліктілік талаптарына сәйкестігін растаған жағдайда жүзеге асырылатын болады.

Ең үздік конкурстық өтінімді таңдау тәртібі және бағалау параметрлері Конкурстық құжаттаманың 5-қосымшасында айтылған.

Конкурстық құжаттаманың 8 бөлімінің 41 тармағына қатысты

Енгізілетін автоматтандырылған бақылау жүйесі және жол жүру ақысын төлеу және қалалық жолаушылар көлігі диспетчерлік жүйесі онлайн режимде жұмыс істеуді қамтамасыз етеді. Бұл тармақта кейіннен орталыққа көшумен желінің уақытша болмауы жағдайында валидаторлардың жұмыс істеу мүмкіндігін (төлемдерді жүзеге асыру) көрсетеді.

Тендерлік нұсқаулықтың 35-тармағына сәйкес ағымдағы жылдың 14 қаңтарында сағат 11.00-де конкурстық құжаттама ережелерін түсіндіру мақсатында кездесу өткізіледі

Яндекс.Метрика